Головна сторінка Загальні відомості про район Фотогалерея Органи місцевого самоврядування Відео Оголошення Архів
Малинська РДА


Державні
інтернет-ресурси
Веб-сторінка Президента України Перейти на сторінку Верховної Ради України Відкрити сторінку Кабінету Міністрів України Веб-сторінка Житомирської обласної державної адміністрації
Веб-сторінка Житомирської обласної державної адміністрації Cайт державного реєстру виборців Веб-сторінка Житомирської обласної державної адміністрації


Районні
інтернет-ресурси
Веб-сторінка відділу освіти Малинської РДА Перейти на сторінку Чоповицького ЗНВК Школа-сад Відкрити сторінку Малинівського ЗНВК школа-сад Відкрити сторінку Йосипівської школи Веб-сторінка районних виробників щебеневої продукції
Керівництво райдержадміністрації

Т.в.о. голови районної державної адміністрації
Литвиненко Володимир Миколайович
Народився 1 серпня 1962 р. у селі Нові Вороб’ї Малинського району Житомирської області. Освіта: - у 1987 р. закінчив Херсонський індустріальний інститут і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Машини і апарати текстильної промисловості» та здобув кваліфікацію інженера-механіка; - у 2005 р. закінчив Харківську національну академію міського господарства і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Електротехнічні системи електроспоживання» та здобув кваліфікацію інженера-електрика. Володіння мовами: українська, російська, німецька зі словником. Трудова діяльність: 09.1982 - 06.1987 – студент Херсонського індустріального інституту; 05.1983 - 04.1985 – військова строкова служба, м. Перм; 11.1985 - 01.1986 – транспортувальник пряжи, Херсонський бавовно-прядильний комбінат, м. Херсон; 08.1987 - 04.1988 – стажер‚ змінний мастер з ремонту устаткування‚ диспетчер основного виробництва ремонтно-механічного цеху, Дубровецька бавовно-прядильна фабрика, м. Дубровиця‚ Рівненська область; 04.1988 - 02.1989 – старший майстер підготовчого цеху, Дубровецька бавовно-прядильна фабрика, м. Дубровиця‚ Рівненська область; 02.1989 - 03.1990 – інструктор ідеологічного відділу, Дубровицький РК КПУ, м. Дубровиця‚ Рівненська область; 04.1990 - 06.1990 – начальник ремонтно-механічної майстерні, Горностаївське УЗС, смт Горностаївське‚ Херсонська область; 07.1990 - 08.1990 – механік, Новокаховське АГП 21183; смт Горностаївське‚ Херсонська область; 08.1990 - 07.2003 – майстер‚ заступник начальника‚ начальник абонентської групи, Горностаївський РЕЗ і ЕМ ”Херсонобленерго”, смт Горностаївське‚ Херсонська область; 07.2003 - 09.2005 – інженер по роботі з юридичними споживачами ; Малинський РЕМ ВАТ ”ЕК’Житомиробленерго”, м. Малин‚ Житомирська область; 11.2005 - 02.2008 – директор; Народницький РЕМ ВАТ ”ЕК’Житомиробленерго”, смт Народичі‚ Житомирська область; 02.2008 - 01.2010 – директор, Радомишльський РЕМ ВАТ ”ЕК’Житомиробленерго”, м. Радомишль‚ Житомирська область; 01.2010 - 12.2010 – інспектор інспекцій енергонагляду, Народницький РЕМ ВАТ ”ЕК’Житомиробленерго”, смт Народичі‚ Житомирська область; 12.2010 - 09.2011 – заступник технічного директора, ПАТ ”ПБК” Радомишль”, м. Радомишль‚ Житомирськ область; 09.2011 - 10.2011 – безробітний, Малинський міський центр зайнятості, м. Малин‚ Житомирська область; 10.2011 - 01.2012 – старший майстер служби обліку природного газу‚ інженер І категорії виробничо-технічного відділу, Малинське управління експлуатації газового господарства, м. Малин‚ Житомирська область; 01.2012 - 09.2012 – безробітний, Малинський міський центр зайнятості, м. Малин‚ Житомирська область; 09.2013 - 03.2014 – заступник директора, ТОВ ”Фауна - Плюс”, м. Малин‚ Житомирська область; 03.2014 - 10.2014 – безробітний, Малинський міський центр зайнятості, м. Малин‚ Житомирська область; з 10.2014 по цей час т. в. о. голови, Малинська районна державна адміністрація Житомирської області, м. Малин. Нагородження: Почесна грамота Міністерства палива та енергетики України. Заступник голови районної державної адміністрації
Осадчий Олександр Володимирович
Осадчий О.В. народився 15 квітня 1959 р. у м. Воркута Республіки Комі. Має повну вищу освіту. У 1983 р. закінчив Ухтинський індустріальний інститут за спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» та здобув кваліфікацію інженер-будівельник. Свою трудову діяльність розпочав з 1976 р. учнем токаря цеху №4 філії Київського заводу «Генератор» в м. Малині. З 1980 по 1981 рр. працював слюсарем-ремонтником 4 розряду ремонтно-механічного цеху Малинської паперової фабрики. Після навчання у вузі працював слюсарем-ремонтником 3 розряду транспортного цеху Малинської паперової фабрики, техніком-будівельником в колгоспі «Шлях до комунізму» Малинського району, майстром-будівельником, а потім головою профкому в колгоспі ім. Леніна в с.Слобідка Малинського району. З 1988 р. перебував на керівних посадах: начальник БМУ «Промжитбуд-7», заступник директора та директор Малинського целюлозно-паперового експериментального виробництва, технічний директор ТОВ «Малинська фабрика спеціального паперу», директор ТОВ «МБК Євробуд». У 2011 році прийшов на державну службу головним спеціалістом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Малинської райдержадміністрації, а вже з 2012 року призначений начальником цього ж відділу. З 13 травня 2014 року працює заступником голови Малинської райдержадміністрації. -

Керівник апарату райдержадміністрації
Шевченко Валентина Михайлівна
Шевченко В.М. народилася с. Новий Биків Бобровицького району Чернігівської області. Освіта вища, у 1989 році закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, вчитель географії і біології. Трудову діяльність розпочала лаборантом Новобиківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату.Після закінчення навчання в Ніжинському державному педагогічному інституті імені М.В. Гоголя працювала вчителем географії Малинської середньої школи № 6. У період 1996 – 2001 рр – заступник директора з виховної роботи Малинської загальноосвітньої школи № 6 І-ІІІ ступенів; 2001 – 2003 рр – заступник директора з навчально-виховної роботи Малинського ПТУ-36; 2003 – 2005 рр – начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. У березні 2005 року призначена керівником апарату Малинської РДА.

 

 

Розподіл обов’язків
Голова районної державної адміністрації
Очолює районну державну адміністрацію, здійснює керівництво її діяльністю, формує її склад. У межах бюджетних асигнувань, виділених на її утримання, визначає структуру райдержадміністрації. Несе відповідальність за виконання покладених на державну адміністрацію завдань і за здійснення нею своїх повноважень. Організовує роботу районної державної адміністрації щодо виконання та дотримання на території району положень Конституції України, законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, інших актів законодавчої та виконавчої влади, забезпечення захисту прав і законних інтересів громадян і держави, комплексного соціально-економічного розвитку району та реалізації державної політики у визначених законодавством сферах управління. Представляє районну державну адміністрацію у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, політичними партіями і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами. Відповідає за реалізацію в районі державної податкової та фінансової політики. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної служби та з питань кадрової роботи. Забезпечує реалізацію державної політики з питань нагородження, виконання Закону України „Про державні нагороди України”. Відповідно до статей 10 та 11 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” призначає на посади та звільняє першого заступника, заступника голови райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та їх заступників. Відповідно до статей 39, 44 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” призначає на посаду та звільняє з посади керівника апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів апарату райдержадміністрації. Утворює, організовує, ліквідує відповідно до законодавства структурні підрозділи державної адміністрації. Погоджує в установленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників не підпорядкованих установ, організацій, підприємств, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, крім керівників установ, підприємств і організацій Збройних Сил та інших військових формувань України. За результатами роботи райдержадміністрації та відповідно до особистого вкладу в загальні результати роботи застосовує встановлені законодавством заходи заохочення та накладення дисциплінарних стягнень до посадових осіб райдержадміністрації. Інформує обласну державну адміністрацію та населення району про суспільно-політичне, соціально-економічне становище та екологічний стан у районі. Організовує розроблення проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку району з урахуванням загальнодержавних інтересів і регіональних потреб, подає їх на розгляд районної ради, організовує виконання бюджету та затверджених районною радою програм і щороку звітує перед нею про їх виконання. Організовує роботу по формуванню районного бюджету, підготовці пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку на території району. Спрямовує роботу першого заступника, заступника голови, керівника апарату, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та виконавчих органів місцевих рад на здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. Для сприяння здійсненню повноважень районною державною адміністрацією утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби та комісії, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання та затверджує персональний склад. Забезпечує реалізацію державної політики щодо охорони державної таємниці в апараті райдержадміністрації та здійснює контроль за її збереженням у структурних підрозділах райдержадміністрації, на підприємствах, в установах, організаціях, що належать до сфери управління райдержадміністрації. Вживає заходи щодо покращення стану законності та правопорядку, захисту конституційних прав, свобод та законних інтересів громадян у районі. Забезпечує здійснення органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування необхідних заходів щодо боротьби зі злочинністю, корупцією, тероризмом, охорони громадського порядку, стану громадської безпеки. Здійснює загальне керівництво в районі мобілізаційною підготовкою та територіальною цивільною обороною. Відповідає за організацію діловодства в райдержадміністрації. Виступає розпорядником коштів райдержадміністрації. Видає в межах своїх повноважень розпорядження та доручення. Відає питаннями зовнішньоекономічних зв’язків. Здійснює особисті та виїзні прийоми громадян. Сприяє та координує роботу: юридичного відділу; сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи; головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції; відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації; управління фінансів райдержадміністрації. Забезпечує взаємодію: з органами судової влади та прокуратури; міжрайонним відділенням управління СБУ в області; МВ УМВС України в Житомирській області; районним управлінням юстиції; Малинсько-Радомишльським об’єднаним райвійськкоматом; Малинським управлінням Державної казначейської служби України Житомирської області, Малинською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Житомирській області. Вирішує інші питання, покладені на нього законодавством України та органами державної виконавчої влади вищого рівня.

Перший заступник голови
районної державної адміністрації

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації” у разі відсутності голови райдержадміністрації виконує його функції і повноваження, координує роботу заступника голови райдержадміністрації. Забезпечує реалізацію державної гуманітарної політики у сферах соціального захисту населення, охорони здоров?я, освіти, культури, туризму, фізкультури і спорту, молодіжної політики, розвитку міжнаціональних та міжконфесійних відносин, зайнятості населення. Відповідає за реалізацію державної політики у сфері охорони державної таємниці у райдержадміністрації. Забезпечує організацію секретного діловодства у райдержадміністрації та здійснення державного контролю за додержанням законодавства про державну таємницю та інформацію. Координує питання щодо реалізації антикорупційної політики. Забезпечує проведення аналізу суспільно-політичної ситуації в районі. Координує відповідно до законодавства вирішення питань опіки і піклування, усиновлення, захисту прав та інтересів дітей. Координує роботу з сім`ями, які опинилися у складних життєвих обставинах, та прийомними сім`ями. Організовує контроль за санітарно-епідеміологічним станом навколишнього середовища, додержанням правил санітарної охорони, здійсненням заходів щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації, наданням медичної допомоги населенню, а також пільг і допомог, пов?язаних з охороною материнства і дитинства, багатодітним сім?ям, дітям-сиротам та дітям-інвалідам. Вживає заходи щодо забезпечення функціонування лікувальних установ, дитячих дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, будинків культури, бібліотек, інших об?єктів соціально-культурної сфери. Сприяє їх матеріально-фінансовому забезпеченні. Бере участь у розробці прогнозів розвитку зазначених закладів. Контролює питання: організації харчування у навчально-виховних та лікувальних закладах, оздоровлення дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Сприяє роботі творчих спілок, об?єднань, асоціацій, інших громадських організацій. Забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства щодо всебічного розвитку та функціонування української мови як державної в сферах суспільного життя, інших мов національних меншин. Спрямовує роботу засобів масової інформації та системи інформування населення з питань висвітлення основних напрямів внутрішньої і зовнішньої політики держави, діяльності Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної і районної державних адміністрацій. Забезпечує надання в установленому порядку до облдержадміністрації інформаційно-аналітичних матеріалів про основні події суспільно-політичного життя в районі та заходи, проведені районною державною адміністрацією. Взаємодіє з політичними партіями та громадськими організаціями. Спрямовує роботу з питань дотримання діючого законодавства про об?єднання громадян. Координує розвиток ветеранського, профспілкового, молодіжного, жіночого, інших громадських рухів. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання Конституції і законів України щодо захисту прав національних меншин, свободи совісті та релігійних організацій, сприяє у реалізації завдань з питань мовної політики, розвитку етнонаціональної культури та релігійної самобутності національних меншин. Здійснює контроль за реалізацією державних гарантій у сфері праці, організовує розроблення та виконання районних програм зайнятості населення та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття. Проводить державну політику у галузі соціального захисту населення. Вносить пропозиції про визначення для підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, квоти робочих місць для працевлаштування інвалідів, інших категорій осіб, які згідно із законодавством потребують соціального захисту. Забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов проживання інвалідів, ветеранів війни та праці, одиноких громадян похилого віку. Проводить державну політику у сфері пенсійного забезпечення та соціального страхування. Сприяє у забезпеченні прав, свобод, соціальних гарантій, пільг громадян, які звільнені з військової служби та членів їх сімей. Сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенні призову громадян на строкову військову службу. Здійснює контроль за дотриманням Закону України „Про загальний військовий обов’язок”. Відповідно до чинного законодавства організаційно забезпечує в районі проведення виборів народних депутатів України, Президента України, місцевих виборів, референдумів. Сприяє у забезпеченні рівних прав та можливостей жінкам і чоловікам у відповідній сфері діяльності. Відає питаннями співпраці із засобами масової інформації. Координує роботу щодо організації обслуговування населення установами телебачення та радіомовлення. Сприяє у роботі обласних редколегій „Книга пам`яті”, „Реабілітовані історією”. Забезпечує функціонування веб-сайту райдержадміністрації. Здійснює керівництво роботою по наданню матеріальної та гуманітарної допомоги. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та розпорядженнями голови райдержадміністрації. Здійснює особисті та виїзні прийоми громадян. Сприяє та координує роботу: Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації; управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації; відділів райдержадміністрації: освіти; охорони здоров’я; культури; у справах сім?ї, молоді та спорту; архівного сектору; служби у справах дітей; районного центру соціальних служб для сім?ї, дітей та молоді; відділу з питань внутрішньої політики, зв?язків з громадськістю, у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації; комунальних і приватних аптек; Малинського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Житомирській області; сільських медичних закладів; КП „Районна телерадіостудія „Полісся”; районної дитячої юнацької спортивної школи; районної організації Товариства Червоного Хреста; районної організації ветеранів війни і праці; Малинсько-Радомишльського об’єднаного військового комісаріату (з окремих питань), Малинського міського центру зайнятості. Очолює відповідні комісії та робочі групи райдержадміністрації в межах компетенції. Заступник голови райдержадміністрації з питань економічної політики Осадчий Олександр Володимирович Забезпечує реалізацію на території району державної політики у галузях економіки, агропромислового комплексу, лісового та водного господарства; енергетики, зв’язку, житлово-комунального господарства і транспорту; у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму; інвестиційної діяльності, цінової політики, захисту прав споживачів, впровадження інноваційних технологій; продовольчої безпеки району; оплати праці; земельних відносин. Сприяє розвитку міжнародного співробітництва в галузі економіки. Сприяє зовнішньоекономічним зв’язкам підприємств, установ та організацій, розташованих на території району, незалежно від форм власності. Відає питаннями щодо залучення інвестицій (іноземних інвестицій) для розвитку економічного потенціалу району. Забезпечує реалізацію державної політики сприяння розвитку малого бізнесу. Забезпечує реалізацію державної регуляторної політики. Координує роботу щодо сприяння розвитку підприємництва в районі. Сприяє здійсненню заходів щодо реалізації державної політики у сфері Європейської та Євроатлантичної інтеграції України. У сфері земельних відносин забезпечує розгляд питань щодо вилучення та надання земельних ділянок, подає пропозиції про використання коштів, що надходять у порядку відшкодування заподіяних при цьому втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва. Забезпечує розроблення проекту програми соціально-економічного розвитку та бюджету району та подання пропозицій до проекту програми соціально-економічного розвитку області. Організовує виконання в районі завдань, визначених відповідною програмою. Забезпечує розроблення стратегії розвитку району. Координує роботу щодо участі підприємств та організацій району у виставково-ярмаркових заходах України. Координує роботу щодо організації обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування незалежно від форм власності. Сприяє реалізації науково-технічних програм, впровадженню нових технологій та підвищенню технічного рівня виробництва і якості продукції, вирішенню питань щодо підвищення ефективності та конкурентоспроможності продукції; розвитку мінерально-сировинної бази та координації роботи підприємств, які займаються видобуванням і обробленням природного каменю, виробництвом щебеневої продукції на території району. Координує роботу щодо детінізації доходів та легалізації робочих місць. Контролює питання своєчасної виплати заробітної плати та погашення заборгованості на підприємствах та організаціях району. Відає питаннями санації, реструктуризації та банкрутства підприємств. Забезпечує контроль за роботою арбітражних керуючих у районі. Організовує роботу щодо: реалізації програм розвитку агропромислового комплексу і соціального відродження села, поповнення державних продовольчих ресурсів зерна та інших видів продукції рослинництва і тваринництва; матеріально-технічного і сервісного забезпечення сільських товаровиробників; впровадження у виробництво досягнень науки і передових технологій. Вносить пропозиції щодо розміщення, спеціалізації і розвитку підприємств, організацій та установ сільського господарства. Сприяє розвитку особистих селянських господарств, фермерства, малого бізнесу, прогресивних форм організації сільськогосподарського виробництва. Організовує розроблення та реалізацію програм щодо раціонального використання та підвищення родючості грунтів; здійснює контроль за їх використанням. Координує реалізацію щодо економного витрачання енергоносіїв, своєчасних розрахунків за спожиті електроенергію, природний газ, інші енергоносії, впровадження високоточних приладів обліку енергоносіїв. Відає питаннями будівництва, діяльності будівельних підприємств усіх форм власності; газифікації населених пунктів району. Контролює відповідно до законодавства питання охорони, реєстрації та використання пам’яток архітектури і містобудування. Відає питаннями будівництва, ремонту та утримання шляхів державного і місцевого значення. Забезпечує співпрацю з підприємствами житлово-комунального господарства району. Координує роботу щодо організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, зв’язку. Організовує контроль за розробкою і здійсненням генеральних планів розвитку населених пунктів, їх забудовою та газифікацією, виконанням державного замовлення по введенню в дію об’єктів житла та інфраструктури, автомобільних доріг. Сприяє в роботі житловим кооперативам і об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків. Забезпечує здійснення на території району заходів щодо ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Організовує роботу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру, залучає до цих робіт підприємства, установи, організації незалежно від форм власності. Організовує виконання заходів природоохоронного спрямування. Здійснює контроль за збиранням та переробленням побутових відходів. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та розпорядженнями голови райдержадміністрації. Здійснює особисті та виїзні прийоми громадян. Сприяє та координує роботу: структурних підрозділів райдержадміністрації – управління агропромислового розвитку; відділу економічного розвитку, торгівлі і туризму; відділу з питань цивільного захисту; відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; управління ветеринарної медицини у Малинському районі; сільськогосподарських підприємств усіх форм власності; Малинської експлуатаційної дільниці Радомишльського управління осушувальних систем; державної фітосанітарної інспекції Житомирській області; інспектора з державного технічного нагляду; Малинського міськрайонного відділу Управління ДСНС України у Житомирській області; Філії „Малинський райавтодор”; відділу статистики у м.Малині; Управління Держземагентства у Малинському районі; мисливських господарств; головного державного інспектора праці; Малинської райспоживспілки; управління Пенсійного фонду України в Малинському районі; ДП „Малинське лісове господарство”; ДП „Малинський лісгосп АПК”. Очолює відповідні комісії та робочі групи райдержадміністрації в межах компетенції.

Керівник апарату райдержадміністрації
Шевченко Валентина Михайлівна

Очолює апарат районної державної адміністрації, організовує його роботу відповідно до вимог Положення про апарат районної державної адміністрації, Регламенту райдержадміністрації. Відає питаннями організаційної роботи, дотримання законодавства, кадрової політики та державної служби; правового та матеріально-технічного забезпечення апарату райдержадміністрації. Вживає заходів щодо створення, удосконалення системи управління. Координує роботу структурних підрозділів апарату райдержадміністрації. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови райдержадміністрації. Відповідає за стан діловодства в апараті райдержадміністрації. Виконує інші обов’язки, покладені на неї головою райдержадміністрації. Подає голові райдержадміністрації пропозиції про призначення, звільнення працівників апарату, їх заохочення та накладення дисциплінарних стягнень. Організовує навчання працівників апарату райдержадміністрації. Організовує контроль за роботою виконавчих комітетів сільських, селищних рад з питань здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади. Забезпечує аналіз рішень виконавчих комітетів сільських, селищних рад з питань делегованих повноважень органів виконавчої влади на їх відповідність законодавству. Спільно з іншими підрозділами райдержадміністрації бере участь в аналізі суспільно-політичного, соціально-економічного становища в районі, підготовці пропозицій з цих питань голові райдержадміністрації. Забезпечує організаційно-технічне обслуговування нарад у голови райдержадміністрації, колегій райдержадміністрацій. Є секретарем колегії райдержадміністрації; готує відповідні матеріали та веде протокол. Організовує разом із заступниками голови райдержадміністрації підготовку проектів планів роботи районної державної адміністрації, подає їх на розгляд і затвердження голові райдержадміністрації. Погоджує плани роботи відділів і секторів апарату та контролює їх виконання. Забезпечує своєчасне проходження та доведення до виконавців документів законодавчих та виконавчих органів вищого рівня, районної ради та районної державної адміністрації, контроль за виконанням документів. Відає питаннями навчання та підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації. Забезпечує подання голові райдержадміністрації узагальнюючих довідок про стан роботи зі зверненнями громадян, про документообіг та стан виконавської дисципліни. Контролює питання проведення перевірок, затверджених головою райдержадміністрації. Забезпечує інформування обласної державної адміністрації про діяльність райдержадміністрації, стану фактичного виконання прийнятих рішень та виданих розпоряджень. Організаційно забезпечує проведення атестації та щорічної оцінки виконання державними службовцями своїх посадових обов’язків. Забезпечує розгляд звернень громадян, перевірку стану цієї роботи відповідно до законодавства в органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях. Організовує роботу по проведенню І туру Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець”. Вносить пропозиції про нагородження грамотами райдержадміністрації, за погодженням з головою райдержадміністрації готує клопотання перед обласною державною адміністрацією про нагородження державними нагородами та іншими формами заохочення. Організовує роботу щодо забезпечення доступу до публічної інформації в апараті райдержадміністрації. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та розпорядженнями голови райдержадміністрації. Здійснює особистий прийом громадян. Сприяє та координує роботу: відділів та секторів апарату райдержадміністрації. Очолює відповідні комісії та робочі групи райдержадміністрації в межах компетенції.

За інформацією прес-служби ОДА






Погода
Малинщини на 6 днів

Приміщення РДАМалинська районна державна адміністрація, 11603 Україна, Житомирська обл., м. Малин, пл. Соборна, 6,
тел. 04133-5-11-48, e-mail: malin_rda@ukr.net

Всі права захищені. При будь-якому використанні матеріалів посилання (для інтернет-проектів - гіперпосилання) на malin-rda.gov.ua є обов'язковим.
© Малинська районна державна адміністрація, 2006-2014