Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації інформує

Дорожня карта щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників АТО

Згідно з пунктом 1 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 (далі – Порядок), дія Порядку не поширюється на осіб, зазначених у Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187, та Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 446.

Детальніше...

Санаторно-курортне лікування учасників АТО

      Для забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням передбачена бюджетна програма КПКВ 2505150 „Заходи із психологічної реабілітації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції та забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням”, за якою на 2017 рік, для оздоровлення зазначеної категорії осіб, передбачено   22 453,8 тис. гривень.

Детальніше...

Про санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

З 01. 01. 2017 запрацював новий механізм оплати послуг за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, який базується на  укладанні тристоронньої угоди між постраждалою особою, управлінням соціального захисту населення та санаторно-курортним закладом. При цьому постраждала особа самостійно обирає  санаторно-курортний заклад для оздоровлення.

Розміри відшкодування санаторіям за надане лікування в 2017 році становлять:

для осіб, віднесених до категорії 1, – 5 250 гривень;

для осіб, віднесених до категорії 1, із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку), – 17 390 гривень;

для дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, – 10 840 гривень.

Для забезпечення  санаторно-курортними послугами  постраждалих осіб за бюджетною програмою ,,Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”  у 2017 році передбачено 123,5 млнгрн., що дасть змогу оздоровити  22 тис. осіб 1 категорії (80% від потреби) та 650 (100% від потреби) дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

Відповідно до інформації структурних підрозділів, доведені асигнування розподілені між районними управліннями та триває робота по укладанню угод і направленню громадян на санаторно-курортне лікування.

Станом на 01.04.2017 року укладено 627угод,  272 особи перебувають на санаторно-курортному лікуванні та 262 особи вже отримали послуги з оздоровлення.   

З 01.01.2018 вводиться в дію норма щодо отримання постраждалими громадянами компенсації замість санаторно-курортної путівки, тобто, особа матиме право самостійно обирати чи отримувати послуги із санаторно-курортного лікування чи отримувати компенсацію.

Відповідальна особа Мінсоцполітики:

Лазоренко Оксана Григорівна – начальник відділу організації санаторно-курортного лікування, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування,  тел.: (044) 289-84-88.

 Куди звернутися 

Більш детальну інформацію щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням можна отримати в управлінні соціального захисту населення за місцем реєстрації.  

Інформаційна картка

щодо забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам (картка №1)

Інформаційна картка

щодо виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (картка №2)

 

 

Вкладення:
Скачати цей файл (картка №1.doc)картка №1.doc55 Кб
Скачати цей файл (картка №2.doc)картка №2.doc49 Кб

.

Відповідно до роз’яснення Міністерства соціальної політики щодо застосування пункту 7 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21,10.1995 X® 848 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22,09.1997 Хе 1050, зі змінами), субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті ради або утвореної ними комісії та актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).

Таким чином, наявність документа, що підтверджує факт непроживання осіб з числа зареєстрованих, враховується (за наявності) комісією при прийнятті рішення. Проте таким документом не обов’язково має бути один із зазначених у переліку, а може бути і інший документ, зокрема довідка сільської ради. Крім цього, такого документа може і не бути, тоді комісія приймає рішення на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства з урахуванням усіх обставин, що склалися.

Також звертаємо увагу, що довідка про оплату житлово - комунальних послуг  в  іншому житловому    приміщенні    може    стосуватися   приміщення,   яке    розташоване   в одному населеному пункті з житловим приміщенням заявника.

 

 

Законом України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку (набрав   чинності 01 липня 2015 року)   внесено    зміни   до   статті   22   Закону   України „Про об’єднання співвласників багатоквартирного - будинку”, якими передбачено що з  метою надання населенню, що проживає в багатоквартирних будинках, у яких створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг визначається розмір внесків (платежів) на відповідні потреби, затверджений загальними зборами об'єднання, але не більше найвищого у відповідному населеному пункті тарифу на відповідні комунальні послуги,           встановленого відповідним державним органом, або органом місцевого самоврядування для суб’єктів господарювання.

Таким чином, врегульовано питання  надання пільг та субсидій на оплату комунальних послуг мешканням житлових будинків, у яких створено об'єднання  співвласників багатоквартирного будинку.

Управління праці та соціального захисту населення мають правові підстави для  відшкодування витрат за надані пільги і нарахування субсидій на оплату  мешканцям об’єднань співвласників багатоквартирного будинку з урахуванням зазначених положень.

Внесено зміни до статті 18 Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

                                                                                                       

А саме «якщо щомісячний розмір допомоги з надбавкою на догляд інвалідам з дитинства підгрупи А 1 групи не досягає розміру допомоги з надбавкою на догляд, що виплачується на дітей-інвалідів підгрупи А віком від 6 до 18 років, здійснюється щомісячна доплата у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру».

Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року.

Термін надання грошової допомоги на оплату проживання для переселенців продовжили ще на 6 місяці

Так, з 24 квітня набрала чинності постанова Кабміну від 31.03.2015 №212. Документом передбачено продовження терміну виплати допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період. Також надається право на поновлення виплати грошової допомоги, якщо протягом місяця з місяця припинення її виплати уповноважений представник сім’ї повідомить орган соціального захисту населення про зміну обставин, які вплинули на припинення виплати грошової допомоги сім’ї.