Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській РДА за І півріччя 2017 року

Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

Протягом січня-червня 2017 року до райдержадміністрації надійшло 149 звернень громадян, що на 33,5% менше ніж за 2016 рік (224 звернення). За звітний період не надходило повторних звернень. Із 149 звернень - 114 - це письмові, 35 - усні звернення.

У райдержадміністрації створено належні умови для особистого прийому керівництвом та розгляду письмових звернень громадян.

Детальніше...

Шановні громадяни!

 

Ви можете надіслати на електронну адресу  Малинської  районної державної адміністрації  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  електронне звернення  за формою:

ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ

Голові Малинської районної державної 

адміністрації

(Прізвище, ім’я, по-батькові громадянина)

_________________________________

(Місце проживання) 

(Телефон, електронна пошта) 

(суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги)

 ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________ 

(дата подання звернення)

          Електронне звернення,  отримане за допомогою  Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.

          Електронне звернення приймається на визначену  електронну адресу. Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на  електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло у неробочий день та час, то датою подання  вважається наступний після нього робочий день. У разі коли для розгляду  електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані  заявника  або інших  осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним  або письмовим  зверненням.