Малинська районна державна адміністрація

офіційний веб-сайт

Звернення громадян

Працює телефонна «гаряча лінія» Малинської РДА

Відповідно до статей 2, 6, 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 5 Закону України «Про звернення громадян», з  метою   оперативного реагування  на  звернення  громадян та порушені у них питання, розпорядженням голови Малинської районної державної адміністрації від 28 січня 2019 року №11:

  • визначено телефонну «гарячу лінію» Малинської райдержадміністрації за такими номерами: (04133) 5-11-48, (04133) 5-32-00
  • визначений графік роботи телефонної «гарячої лінії» Малинської райдержадміністрації, а саме: щодня (крім вихідних і неробочих днів)    за   номерами    телефонів (04133) 5-11-48, (04133) 5-32-00: понеділок – четвер –  з 800 до 1715  (обідня перерва з 1300 до 1400), пʼятниця   –  з 800 до 1600   (обідня перерва з 1300 до 1400)
  • у вихідні  та  неробочі  дні  за  номером  телефону     (04133)   5-11-48   з 800 до 1200
  • відповідальним за роботу телефонної «гарячої лінії» Малинської райдержадміністрації визначено загально-організаційний відділ апарату райдержадміністрації.

Форми звернень до Малинської РДА

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Малинської районної державної адміністрації у такий спосіб:

надіслати письмове звернення на поштову адресу: пл.Соборна, 6а, м.Малин Житомирської області, 11601 (каб.309);

надати звернення до загально-організаційного відділу апарату Малинської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: пл.Соборна, 6а, м.Малин Житомирської області, 11601 (каб.309)  

Детальніше...

Про стан роботи із зверненнями громадян у Малинській РДА за 2018 рік

Відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.28 Закону України «Про звернення громадян» районна державна адміністрація забезпечує розгляд звернень громадян та їх об’єднань, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян.

         Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 526 звернень громадян, що на 36,2% більше ніж за 2017 рік (386 звернення).

Детальніше...